Bilder från uteritten!

Här är lite bilder från uteritten :3
Dagens event!


KOMMENTARER
Katelyn Eveningstar

Hej Hazel, har lite frågor.
1. var brukar du hänga på ss?
2. Vilka umngås du med?
3. Vilken klubb är du med i/äger du?
4. Hur många läsare har du dagligen?
5.

Svar: Hejhej! (: Okej ;)1. Runt Steves gård och SGB för det mesta (:
2. Jag brukar hänga med klubben och bästisar (:
3. Jag är klubbledare i Diamond Bubbles Company (DBC) (:
4. Eftersom att jag bloggade ganska segt (typ 1 inlägg om dagen) ett tag så fick jag mindre och mindre läsare hela tiden. Så det tar tid att bygga upp, förr hade jag runt 50 om dagen, och nu runt 30 om dagen (:
Hazel Darkside

2012-12-19 18:55:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback