TÄVLING!

Nu är det dags för en tävling! :D
Skulle vilja ge er Star Coins men kan tyvärr inte,
dock får vinnaren:
 
1. En gratis kod som ger Star Rider + en xoxo bild till din blogg + länk till din blogg
2. En xoxo bild till din blogg + Länk till din blogg
3. En länk till din blogg
 
Det enda du ska göra är allt:
 
Svara på detta: 
Vart finns denna flagga? Just VART har jag tagit bilden? Alltså
var befinner sig flaggan?
 
Det är inte så svårt, men det kommer mer!
För att fortsätta tävla ska ni
~ Följa bloggen på BLOGLOVIN.
 Det innebär att ni inte missar ett enda inlägg!
Komentera valfritt många inlägg på bloggen! (Jag ser vilka du komenterat på)
Göra reklam för bloggen och gärna länka (Ingen måste)
 
 
Komentera ditt svar och du SS namn så är du med och tävlar!
 
Lycka till! 


KOMMENTARER
linn g

i fortpinta finns den flaggan

Svar: Läs igenom ALLT noga! Och komentera sen!
Hazel Darkside

2012-11-09 18:35:22
Alexandra Highforest

I Moorlands stall.Vid kossan typ.

Svar: Sorry det var fel! Som jag sa till Linn, läs igenom ALLT och komentera sen igen!
Hazel Darkside

2012-11-10 10:05:13
URL: http://AlexandraHighforest.blogspot.com
Britney Mclund

Fort Pinta vid broen ^^)

Svar: Läs igenom ALLT, och komentera sen igen! (:
Hazel Darkside

2012-11-10 13:47:33
Lilly Skyknight

Flaggan finns på en flaggstång somm sitter på ett tak i den östra delen av de området där Justin står när man e ny på Ss.

Svar: Justin finns inte där tyvärr. Och du nämde inte i vilken "stad"/ stall.
Hazel Darkside

2012-11-10 13:57:28
URL: http://skyknight.blogg.se
stella goldbear

stlverglajd byn

Svar: Fel tyvärr. (:
Hazel Darkside

2012-11-10 17:42:35
stella guldbear

vinegården

Svar: Tyvärr fel.
Hazel Darkside

2012-11-10 22:42:10
Vendela shortwater

Den sitter på en flaggstång!och finns i fortplinta på tornen ochefter bron! Den Finns också i moorland eller?:));))

Svar: Läs igenom allt och komentera sen igen (: Kom gärna med ett säkrare svar så att jag blir mer säkrare på vart du menar.
Hazel Darkside

2012-11-11 00:44:17
URL: http://starstableS.Blogg.se
vendela shortwater

Hej:)
Flaggan sitter på en flaggstång och finns uppe på de två tornen i FortPnita! Den finns också vid den stora skylten där det står FortPinta stort. Flaggan finns också i morland vid ingången närmast stallet nära en kossa!Den ingången som transporten står direkt till höger bredvid stallet;))<3

Svar: Det må vara rätt det du säger. Men just VART tog jag bilden på flaggan? Titta på vinkeln och lite så. Läs även igenom allt för du ska inte bara gissa vart den finns.
Hazel Darkside

2012-11-11 10:11:48
URL: http://www.starstables.blogg.se
Vendela shortwater

Hmm svårt!!det dom jag skrev innan och jag anar att flaggan du tog kort på är den på högra tornet i FortPinta!:))<3 Med vänlig hälsning, Vendela shortwater

Svar: Jag ber dig, läs igenom allt och säg om du gjort allt som det står ;)
Hazel Darkside

2012-11-12 22:13:44
URL: http://www.starriderS.blogg.se
Vendela shortwater

När utses vinnaren?;)<3 Med vänlig hälsning, Vendela

Svar: När någon faktiskt svarar rätt (: Tar det alldeles för lång tid så blir vinnaren den med närmast svar.
Hazel Darkside

2012-11-12 22:16:43
URL: http://www.starstableS.blogg%20.se
vendela shortwater

Tjena!!;) Jag har svarat på alla frågor men har inte börjat följa din blogg men jag lyckas inte med det!! Jag har nyss provat!! Men skulle gärna bärja följa den!!!<33MVH vendela

Svar: Okej. Beskriv vad som hände! (:
Hazel Darkside

2012-11-13 19:50:12
URL: http://www.starstables.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback