Sorry!

Sorry att jag inte har bloggat så mycket idag! Har haft fullt upp i skolan + att vi har prov som inte jag vetat som såklart tills imorgon! Han göra klart alla uppdragen till sent på kvällen förutom 2, då det var något fel på dom xD Bugg fel.. laddar upp en roligt härlig bild så får ni se! Laddar även upp lite bilder från uppdragen och dagen! (:
 
Här ska jag placera ut tunnor men det är något fel, så det går inte xD Och för Teresa Flowerhill var jag HÖGT upp i luften, och för mig var hon långt NER i marken xD
 
Här var jag och min lille plutt Wilmakatten i Fort Pinta! :D Var så länge sen <3 
 Samt att fixade ett stort problem hos.. vad hon nu heter xD Haha har glömt! (: 
Imorgon kommer mer bloggis! (: Stå ut! :D


KOMMENTARER
Lily Rainstorm

Haha faaaaaaail bild!! Är Wilmis tbx?!?!?!??

Svar: Haha aa! xD Typ, hennes dator är knepig så hon kan inte vara inne på ss D=
Hazel Darkside

2012-10-09 18:54:27
URL: http://starstableworld.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback