INTERVJUERNA!

Yeeey som många har längtar efter kommer nu intervjuerna! :D
 
Det tog tid att få bilder på alla men nu är det klart! :D
 
Dessa var frågorna som alla fick:
 
1.Vart på Starstable bor du?
2.Hur länge har du haft SS/ när skaffade du det?
3.Har du någon blogg?
4.Vad är ditt största intresse på SS?
5.Vilka bloggar läser du?
6.Har du någon mer häst/ett annat djur på SS än din häst?
7.Vem är din bästis på SS?
8.Hur gammal är du på SS?
9.Vilken är din favorit outfit på SS?
10.Vad gör du dagligen på SS?
11.Vilken level är du i?
12.Vilket är ditt favorit stall?
13.Vilket är ditt favorit ställe/hemligt ställe?
// Hazel Darkside
 
1. I ett mini hus i Silvergladebyn. :3 
2. I ett år ganska snart! Letade runt efter ett kul hästspel och hade turen att hitta det bästa!! 
3. Nej, funderar dock på att skaffa en! 
4. Rolla och ha kul med kompisar! 
5. Hazels såklart :3 sen Oceanpanthers bloggen och Lilys egna! 
6. Nej, bara Autumnsoul , men ska nog skaffa en till snart:3 
7. Nej, tycker om alla mina ss kompisar lika mkt! <3 Men hade ju varit kul med en bff iof... :P 
8. Jag är 17 år på ss. 
9. Min "waldo" outfit :P bestående av rödvitrandig tröja och röda byxor :) 
10. Uppdrag, är med kompisar och tränar Autumn. 
11. I level 13 
12. Vingården! :3 
13. Har en hemlig plats på en kulle bakom vingården där det alltid är folktomt och VÄRSTA utsikten! Var? Säger jag inte! :P
 
 
 
 
 
1. Valedale, älskar stället! <3 
2. Jag skaffade starstable typ någon gång i augusti. :3 
3. Aah, nikkiistarstable.blogg.se, och Ja min design är ful. 
4. Rollspel&att vara i Valedale's paddock! 8D 
5. Alicias,Lilys,några irlbloggar,din,Nicoles,Nikkis och Apps! :) 
6. Aa, min kattunge Kurre. ;] 
7. Nico&Poffi<3 
8. 13 år. 
9. Min svarta och vinröda outfit! Men har en annan också men den är inte klar.:3 
10. Sköter pållen,rollar och bloggar. ;) 
11.13 och min häst 11 c: 
12. Valedale's 8D 
13. Hmm...bergsklättrarstugan i Firegrove :D 
//Nikki :3
 
1. jag bor i ett hus i silvergladebyn. 
2.jag har haft ss i typ ett halvår kommer inte ihåg när jag skaffade det. 
3.nej men ska kanske skaffa. 
4.rida runt, göra uppdrag. 
5.jag läser Alice Winterbells, Alicia Starnight och din! 
6.jag har en till häst hon heter Goldheart. 
7.en tjej som heter Ebba Goldwater. 
8.jag är 14 år på ss. 
9.vet inte... 
10.rider med mina hästar :) 
11. jag är i level 12. 
12. just nu är det Steves. 
13. ufot tror jag.
 
 
 
1. FP SÅKLART! Där bor alla rikisar :3 (huh) 
2. Skaffade SS en vecka efter att det kommit ut. Alltså för c. 13 månader sen. :D 
3. OFC! www.starstableworld.se och www.oceanpanthers.blogg.se som jag äger tsm med Laila Moonnight. 
4. Haha blogga? XD Va med folk i klubben, race älskar jag också. 
5. Jag läser din, Allis, Steffs, Aprils och www.adaras.se 
6. Inte för tillfället, men skulle gärna vilja ha häst och husdjurs funktionen snart. :) 
7. Har många xD 
8. 16, fast funderar på att vrida tillbaka tiden 2 år huh.. 
9. Den är svart och gul och liknar en formul1-outfit 8D 
10. Chattar, bloggar, rider runt, svarar på mail den första kvarten <.<ja..pratar med fans och bloggläsare ibland typ xD. 
11. 13, lika så med Shadow. :) 
12. FP <333 
13. Hmmm..fiskestugan i södra FG kanske :D

 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback