TÄVLING!

Nu är det ÄNTLIGEN en tävling på G!
Efter mycket tänk och jobb har jag nu bestämt att det är
dags för en tävling till er alla bloggläsare! 8'D
 
Igenom att följa mig på Bloglovin är du med på tävlingen!
 
Såhär går det till!
1. Följ mig på Bloglovin. (Ett måste)
2. Komentera detta inlägg med ditt HELA SS namn!
Skriv: Jag följer nu dig, och är nu med i tävlingen!
 
Jag drar vinnarna igenom random.org!
 
Priser: 
1. Bakgrund + header till din blogg, + Länk! (Har du ingen=Stor Intervju)
2. Header. (Har du ingen blogg=Mellan Intervju)
3. En personlig intervju med bilder och många frågor!
 
Så! Följ mig genast på bloglovin 8D Ikonen finns till <-- i menyn åt vänster!
Den rosa stora bollen med ett kors i 8D Samt med text: Följ mig på Bloglovin!
Tryck där, och sedan följ så är du med! :>
 
Lycka till mina älskade läsare! 8'D


KOMMENTARER
Jenny Skydawn

Jag följer nu dig och är nu med i tävlingen!

Svar: Du är med (:
Hazel Darkside

2013-01-20 12:05:31
URL: http://www.dreamdancers.bloggo.nu
Nadine Pinkson

Jag följer din blogg sedan tidigare och vill vara med på tävlingen.

Svar: Du är med (:
Hazel Darkside

2013-01-20 13:56:54
Jenny Skydawn

När avslutas tävlingen? C:

Svar: Ganska så snart ;3
Hazel Darkside

2013-01-30 12:00:13
URL: http://www.dreamdancers.bloggo.nu


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback